tre veckor gjorda

Tre veckor av semsetern är avklarad.
Mycket gäster vid husvagnen har det varit.
Nu lite ensamtid och fokus på att hitta åter till lite hälsosammare livstil.
Vad menar jag med det tro?
 
Träingen har jag skött riktigt bra, bjudit in alla gäster och camapare.
Det har varit riktigt kul att mixa ihop träningsprogram så att alla kan vara med.
Wodar har byggts upp utifrån mycket lite rekvisita, såsom kvastskaft och vedträn. 
Cirkelfys i 10 stationer utifrån både statiska och funktionella övningar. 
Så träningen har flytit på rätt bra faktiskt. 
 
Det är det där med maten!
Nåt gott som inte är av nyttigaste formen har slunkit in i munnen typ varje dag nästan. 
Utan trångingen vet jag inte hur det hade gått?
 
Undrar om jag orkar dra upp mig i en chins just nu? 
Snart får jag svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0