Äntligen

Äntligen har alla mina barn tillåtit mig på deras Facebooks- sidor. Igår hände det! Stina acceptera mig på sin vänlista.
Fast jag blev varnad för att jag kommer att få se statusuppdateringar som jag inte skulle ifrågasätta. OK sa jag, och jag tänkte bara jag blir insläppt så är jag nöjd.
Idag ska jag hem till Stina och hennes bo-kompis Simon och äta. Kalkon blir det. Själv tar jag med lite risalámatla till efterrätt. När ska all mat ta slut?
Det är jobbigt att äta och tänka på allt gott som ligger i alla vrår. Igår kväll skickade jag bort allt smågodis med Stina. PUH! Ett problem mindre.
Fast det ligger en hel Alladinask, osprättad i skåpet. Vi har en plan för den också. Vi tar med den till Umeå och Ida över Nyår. Vilken bra idé!
Vad har vi kvar?
Jo, Sören hemlagade choklad med frukt och nötter. Det godiset vill jag ha kvar för det var så gott.
Snart är julen över för denna gång och det har varit en helg fylld av lugn och ro. Högsta spänningen var idag på förmiddagen då Sverige vann mix-stafetten i Skidskytte. Jag väsnas så när jag blir nervös. Heja, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0