Är det kärlek eller?


Efter 8 timmars resa väntar en välkomnande säng bäddad med detta.
Tänk att vi fick deras rum och säng. Det kallar jag kärlek!!!
Ser du inte vad det står?

Jag förstod inte varför Ida promt ville jag skulle ligga på denna sidan först. Men efter att lyft överkastet och alla kuddar av sängen var det inte så svårt att förstå.

Sören har fått ett gott betyg får man väl lov att säga. Bättre pappa finns inte. Denna pappa har hjälp mig att se mina barn med en förnyad blick och det har berikat mitt föräldraskap så.

Efter en god natts sömn får jag hjälp med bäddning. Klaras regler är vad osm gäller. Om jag trodde jag var tvångsmässigt noga och jobbig på vissa delar så lovar jag att dessa tjejer är .............. värre!!!
Fast jag älskar det. Medans Ida och jag ägnar oss åt hushållssysslor så arbetar Sören och Klara med det tekniska.

Ojdå, de var visst redan klara med installationen av julklappen, en platt-TV. Nu är det visst genomgång av dosans funktioner eller något åt det hållet.

Klockan är bara 14.30 och det är redan mörkt här uppe i Umeå. Vi ska ut på skön promenad. Ner till älven och ICA-MAXI. Där ska inhandlas stektermometer till kvällen oxfile. Den får ju inte förstöras med att bli genomstekt.

Mina älsklingar framför Strömpilen nere vid Umeälven!

Mössan sitter rätt skönt. Fast uppförbacken hem gör mig lite varm.

Fanatiska Ida tar alla tillfällen i akt att köra på lite för att öka muskelmassan. Hualigen vad stark hon är denna goding. Ida jag älskar dig så mycket och du är en fantastisk person. Att du är min dotter gör mig så stolt.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej de var länge sen vi kanske kan ses på min pappas födelsedagh han fyller 50 år och de skulle va kul om ni kunde komma:).

Hela familjen hälsar från Mamma,pappa,jag,Andreas gott nytt år också.

Vad händer hoss er då?.

KRAM/ER ÄLSKLING REBECKA.JOHANSSON:)<3

2011-01-08 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0