kedjereaktion

God mat och träning har varit dagens viktigaste inslag.

Fast det hände något som färgade av sig hela dagen på mitt jobb.

En klient sa till mig;

-          Du är en väldigt trevlig människa.

-          Tack, sa jag.

En liten solstråle. Tänk att människor som mår så dåligt så de håller på att gå sönder ändå hinner och väljer att säga något vänligt. Det är stort. Människor rent generellt håller mycket för sig själva.

Ikväll mötte jag min träningsväninna och hon såg ut som en julkaramell. Jag sa det till henne. Åh vad glad jag blir sa hon.

Tänk det blir som en enda skön kedjereaktion.


Kommentarer
Postat av: jörgen

fina tankar du har...håller med dig .....

2010-12-08 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0