samexistens

Slipdamm överallt. Jag blir tokig. Eller mer tokig.

Torkat och torkat flera timmar. Nu känns det lite bättre. Eller lite renare.

Tycker att jag har handskats med detta renoveringsläge fantastisk bra. Med det menar jag lugn och fin. Träning har gett resultat.

Kanske är gästrum och bibliotek klart till nästa helg.

Andrummet från kaos och damm var dagens träningspass. Utan träningen skulle jag nog sitta inne för någon typ av våldsbrott. Framför allt om dammet och PMS samexisterar. Vilket det har gjort nu ett par dagar.

Tror att vi kan andas ut för denna gång. Han och jag alltså, mitt kanske mest utsatta offer. Ska nog ta fram min kurs litteratur från viktomologikursen (läran om brottsoffer).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0