Vill du bli vår gäst?

Så modig med den engelska kollektionen, Moulin Rouge.
Fast det är bara en vägg. Här ska gäster tillsammans med biblioteket och kontoret samsas. Vi är riktigt nöjda över slutresultatet även om vissa små detaljer inte hittat hit ännu.
Bilden gör inte väggen helt rättvisa. Det är betydligt skönare i verkligheten. Du kanske tänker att det här med bårder är väl inte "inne längre".
Jodu det är faktiskt på väg tillbaka. Så det är nog första gången vi är så "på". Trender brukar jag vanligtvis hoppa på sist av alla. Inte för att jag är rädd eller så. Snarare att jag är lite trög. Fattar först inte att det är snyggt. Lite av en slowstarter.
Kommande böcker är sorterade efter författare. Efter en stunds sorterande är alfabetet som bortblåst ur huvudet. När efternamnets fjärde bokstav är den som jag skall sortera efter kommer lusten till att fuska fram. Men tji, jag fuskade inte på en endaste liten bok. Fast någon blev bortsorterad.
Om du tycker vi är tråkigt sällskap hittar du säker någon litteratur som faller dig i smaken. Här finns allt från arkeologi, flugfiske, skönlitteratur, psykologi till min favoritläsning just nu MAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0