han fyller liksom år

Oj vad fort det gick. Jag menar till resdagen. Nu har vi gjort allt som ska göras. Ändå känns det som det är något vi missat.

Så är det alltid trots att jag packat ner mer än jag kommer att använda.

Vi gick kl. 06.00 i morse för att bli lagom trötta till kvällen. Vi kommer att lägga oss tidigt med förhoppningen att somna. Klockan ringer 02.30. då är det dags att ta sig upp ur sängen för att ta bilen till Arlanda.

Lite mysigt och lite jobbigt. Men det är dock sommar och semester!!

Idag har jag och sonen inhandlat present till maken. Han fyller liksom år den 3 juli (mycket jämt antal år) när vi är på Azorerna. Tyvärr kan jag inte nu presentera presenten något närmare. Gör det sedan. När vi kommer hem.

Vi lämnar ett Borlänge som är fyllt av besökare till Peace & love festivalen. Det är lite kontinental känsla i staden just nu. Tänk att denna bruksort gjort så bra ifrån sig, det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0