kvalad för kvällen

Tisdagskväll med trevliga damer. Tror faktiskt alla kan kvala in till tantepitetet. Även de två yngsta deltagarna har uppnått den mogenhet som krävs. Även du Sofia hade klarat dig på grund av din stickning och ditt handarbete. Men ikväll är du hemma och kurerar dig.

Mona, Jonna och Linda ni kom och förgyllda min kväll och såg till att både skratt och allvar fick finnas med. Det är så skönt med sanslöst roliga människor.

Jonna jag tänker på ostkrokspåsen. Fy vad jobbigt att äta ostkrokar till frukost och vänta på ………..!!!

För att inte prata om ditt mod när det gäller Dr. mmm du vet vem jag menar. Du är så bäst fast du är så rädd ibland. Go for it, min söta fina charmiga.

Du då Mona. Det finns något så fint och flärdfullt över dig. Snälla du lär mig. Ja, jag vet en sak redan. Usch, du gjorde det lite svårt för mig en stund. Men sedan kom jag på att i ditt första hade du också gjort som jag. Alltså det finns hopp. Fast jag tror att jag skulle få ont någonstans!!! Magen kanske?

Tusen tack Mona för den fina och vackra tekoppen. Jag saknar dig titt som tätt. Men du vill har korta möten, jag vet. Fast jag vill bli ett längre. Jag tror att vi ska ha en träningsdag tillsammans som ett litet läger längre fram. Vill du det?

Jonna du kan också vara med och träna. Nu finns inga ursäkter längre Jonna som schema eller så!!

Åh Linda, vad skulle mina dagar vara utan dig? Jo, svåra tror jag. Du är snabb i huvudet och modig. Den du. Gillar smarta tjejer.

Både du och Jonna gjorde oss andra lite trånande efter det där rusiga, jobbiga, lyckliga och avmagrande tillståndet ”NYFÖRÄLSKAD”. Det syns i blicken på er båda, jodå. Saliga äro de lyckliga. Men snart är vardagen här utan pr.....ar!!

 

Tack för en skön afton med ett kärt återseende i augusti med skaldjur och skratt.


Kommentarer
Postat av: stina

haha. vad söta ni är!

2010-06-16 @ 22:56:33
Postat av: Jonna

Längtes till augusti <3

2010-06-17 @ 05:40:33
Postat av: Linda

Gulli du va rolig du är...vi är ett bra team tycker jag =)

2010-06-17 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0