En annan del av Långshyttan.

Hjälp vad vi är roliga. Denna kväll ett äventyr i Långshyttan. Tjejväll med olika ämnen på dagordningen.

Sofia den yngsta har liksom pinsamma erkännanden hon gör under mycket svåra känsloyttringar.

Vi andra känner oss nog lite avundsjuka. Go for it Sofia! Passa på och njut.

Lite allvarsprat blir det också av typen skilsmässor, lite svårt för "fröken klarar mig själv".

Eller ska jag kanske kalla henne "fröken som aldrig blir arg". Nejdu fröken Linda, skärpning.

Sänk garden Linda så blir du omhändertagen av två .......(se bilderna)

Själv hade jag inte så mycket att bjuda på. Ingen ny man ingen skilsmässa.

Maten, wow vilken succé. Linda har lite svårt för kött, därför fisk, rostade rotfrukter och en fetaröra.

Linda äter efter många dagars kväljningar.

Sofia har lagt på sig ca 400 hekto, eller var det 4 hekto. Fast nu säger Sofia att hon ska in i duschen för att skölja bort magen, hon är lite svullen.

Hur gör hon då? Ja det skulle jag också behöva just nu. Eller hon är så ung att vi följer under olika fysiska lagar.

Linda har nog också gått över gränsen för vad som är möjligt i duschen.

Fast jag tror nog att både jag och Linda kommer försöka massera magarna i duschen. I hopp om att precis som Sofia få dem att krypa lite grand.

Tyvärr kan vi av etiska skäl inte lägga in några bilder på dessa försök.

Men håll till godo med kvällen mest talande bilder.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en underbar kväll, så mycket skoj! Världens bästa vi.

2010-03-06 @ 11:03:03
Postat av: sofia

Vilken kväll, vilka muppar=) Ni är bra!!!!

2010-03-06 @ 12:39:32
URL: http://mormorsunge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0