finaldags, nästan slut, hjälp

'
Hur underbart kan det bli? Finalpass med alla fröknar, här är Lena coola dansfröken, yeeeeeee..............

Oj en till fröken som heter Lena. Om ni bara visste vilka coremuskler hon har skulle ni bli avens, mmmm

Här är Addie igen, hon är överallt, vilket energipaket. Först pricka tiden sedan finalpasset på jympan, åh

Är inte mina moves lite snyggare eller?

Sann vänskap är att hjälpa varandra, här är kungen och jag. Naturligtvis menar jag löparkungen 102 maraton, Lennart Carlander.

Trainingcamp är för alla, glada tanter och glada herrar. Jag är så jäkla lycklig.

Här är kvinnorna som fanns för mig och alla andra deltagare under veckan. Tack alla underbara för att ni bidrar till min lycka, ni har min tacksamhet och vördnad. Ni hjälper mig att släppa ut alla lyckoendorfiner, love you!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0