tony

Jag tycker det är så lätt att jobba när jag har något avbrott att se fram mot. Allt flyter på med en lätthet på jobbet. Alla klienterna verkar så motiverade eller i alla fall smidiga att samarbeta med just nu. Eller kanske vi smittar av oss.

Börjar lägga fram lite småsaker som inte ska glömmas bort i packningen. Laddare till kamera, mp5-spelare och telefon. Både ljudbok och vanlig bok. Undrar om jag kommer hitta någon vilsam plats på tränings campen för att läsa? Eller om jag ens klarar av att slita mig bort från träningen?

Min son Tony är så glad nu och ser fram mot detta lika mycket som jag. Oj vad han kommer tycka att det är skönt att få vara ensam med mamma. Eller är det jag som kommer tycka om att rå om honom en hel vecka i träningens tecken? Jag fick bara en son och två flickor. Flickorna har varit lite av mammas flickor i betydligt högre utsträckning än Tony varit mammas pojke.

Jag nog alltid tyckt att pojkar varit like enklare att ha att göra med än flickorna när man pratar eller tänker på barn. Flickorna har å andra sidan bjudit in mig i deras tankevärld på ett generösare sätt än vad Tony gjorde som yngre. Men det har liksom jämnat ut sig nu när alla är att betrakta som vuxna.

Tony jag är så glad att jag får dela din värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0