10 maj & lite till

Pratat med min älsklingsyster ikväll. Jag blir så himla lycklig när jag pratar med henne. Det går inte riktigt att förklara vad som händer i vår kontakt. Vi kan skämta om något halvtråkigt ändå skrattar vi så vi kiknar. Det finns ingen som det händer med förutom med henne. Min Pia.

 

Hennes yngsta dotter, min lilla Jenny ska till Falun i helgen som kommer på innebandycup. Då ska moster dit och heja. Ordentligt ska jag heja. Jag lovar Jenny.

Snart kommer Pia och äldsta dottern Julia upp. Det blir till Stina student. Sista barnet ut. Funderar på vad studentbuffén ska innehålla? Har lite tankar på gång. Är riktigt sugen på att fixa det mesta själv.

Ska krypa ner i sängen nu och fundera och läsa lite innan jag somnar. I morgon kommer min handledare. Det är bra dagar. Det är lyxdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0