lovad vare regnet

Fyndat rejält idag. Först hittar vi gasoltuber på blocket för 300: -, det är billigt. Ny kostar de 1400: -.

Sedan får vi tips av försäljaren att nere på Norra Backa kan man byta in för en hyfsad slant. Hos DSG, Dalarnas schakt och gräv. Helt nytt för mig/ oss. Väl där handlar vi också den tilltänkta gasolvärmaren för ett mycket bra pris. Hurra vad vi har handlat bra idag.

Det tråkiga för dagen är att vi ställt in resan till Linghed. Regnet fick avgöra. Våra grillvänner får ha sin grillkväll tillgodo.

Efter denna lyckade shopping var det lika bra att fortsätta till kupolen. Kanske är det våran turdag.

Jo i alla fall min. jag hittade ett par riktigt snygga limegröna shorts för halva priset. Lovad vare regnet, halleluja!!


Kommentarer
Postat av: ida

jag njuter av sol och 24 grader idag!! synd bara att vi måste vara inne med plugg också. fina byxor mamma, jag gillar grönt :) puss & kram!

2010-05-14 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0