regn

Idag har jag hjälp en jobbarkompis att flytta. Det gick otroligt smidigt med många armar som bar. Nästan så man blir lite sugen att flytta själv. Vi har ju flyttat en del och de har varit ganska bra. Att rensa lite i allt som sparas.

Har jag inte använt en sak på ett år är det dags att kassera den. Röda korset finns alltid. Eller det kan gå lika bra med någon annan organisation.

Torsdagen har regnat bort snart. Vi hoppas på lite torrare väder till imorgon när vi ger oss av till Linghed och husvagnen. Vi ska ha middagsgäster. Kött eller fisk? Min man tycker kött. Vi får väl se.

Jag tror att feta fiskar är bra för våra ACDC – hjärnor. Vågar inte skriva ADHD.

Jag tror att någon annan behöver det mer än jag. Själv skulle jag för stunden behöva något stämningsstabiliserande.

Vet inte om det är regnet eller delar av livet som gör att åker lite upp och ner. Det känns alldeles för enkelt att prata om hormoner. Fast det är nog så ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0