studenttider igen

Kära dagbok.

Idag har jag handlat studentpresenter till den yngsta dottern. Nu ska livet in i en ny epok. Inga barn i dagligt tal, utan vuxna barn. Hon blir 19 år i juli. Den äldsta dottern Ida är redan 26 år. Hur gammal är jag?

Det som händer är vissa existentiella funderingar infinner sig vare sig man söker dessa eller ej.

Njuter så stort av mina barn. De är en del av mitt sociala umgänge, känns nästan som bästa vänner eller hur kan jag säga?

Nästa söndag är det ”mors dag”. Det är inte viktigt. Det som är viktigt är att jag är mor åt tre barn.

Kämpar mot infektionen i kroppen, men är vid förhållandevis gott mod. Idag är dag två med penicillinet. Imorgon är jag nog frisk.

Här är Tony den som senast tog studenten i vår familj. Kolla bilden, han var så otroligt gullig med diadem och nybadad. Love love love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0