tjejmiddag, ja tack

Idag har jag förlorat ännu en kollega som sagt upp sig. Det är inte roligt att de allra bästa och dugligaste människorna slutar. Men de är ju de människorna som har störst möjligheter att ta sig vidare på arbetsmarknaden.

Jag vet att jag inte förlorar henne för alltid. Hon bor i min stad och vi kommer att ses.

Ibland är det så att det är lättar att utveckla vänskap till de människor man inte jobbar tillsammans med. Jag ska nog snart dra ihop en tjejmiddag där skratt, bekymmer, kärlek och skvaller ska få flyta fritt.

Det finns ganska många tjejer som kvalar in på min tjejlista. Åh vad kul, tror jag måste börja planera.

Ser fram mot en fyradagars ledighet. Torsdag förmiddag har jag lovat bort mig och gubben till flytthjälp. En av favvotjejerna har separerat. Vilken förlust för honom.

Trots alla tråkiga saker som händer runt omkring mig mår jag ganska bra. Hinner med mig själv, min familj och mitt stora nöje – TRÄNING & MAT.

Oj det här var mest efterrätt, men det går också bra ibland.
När det är tråkiga övningar så får man hitta på egna. Det är inte "rysshopp" det är "BORLÄNGEGROWE".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0