har det gått bra?

Två veckor i nya lägenheten. Har det gått bra? Tja, det beror på vad man kan mena med det. Allt tar längre tid än vad man tror. Alltså bor vi fortfarande i rummet som är tänkt att bli gästrum och bibliotek. Allt ät klart för målning och tapetsering nu. Har varit i Västerås idag och kollat in om garderoben som vi hittat i katalogen verkar platsa i sovrummet. Den får gå. Planen för dagen var att köpa en duschhörna och titta på garderoben. Den duschhörna vi skulle ha var slut så vi fick köpa en betydligt dyrare. Sen vidare mot IKEA för att ”bara kolla”. Vi har en lite IKEA-bag med oss därifrån med lite glas och krokar. Eller mycket glas faktiskt.  Men vad gör det? På IKEA är ju allt såååååå billigt!

 

Äntligen har jag fått pröva vår nya tvättmaskin, den är riktigt cool. En liten toppmatad liten grej med massor av finesser. Tvätten blev nästan torr på 1400 varv, de ni.

Jag har överlåtit det mesta av renovering till maken. Visserligen ångade jag tapeter förra helgen men jag har mest jobbat och tränat. Tänker att det är viktigt att hålla på ”måbra” rutinerna.

Igår kväll hade grabbarna ett pass, fyra herrar! Hög puls och skön stämning. Två finallåtar precis som på stepen. Stepfröken Carola fuskar lite med stretchen. Det gillar jag. Vi fokuserar mer på pulsen. Stretcha kan faktiskt var och en göra i stretchrummet.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för igår, ni hann ju med mig också. Och tack för maten, jag har faktiskt lite kvar i dag också.

2010-11-14 @ 14:34:57
Postat av: Mamma

Tack för senast, ja ni hann ju med mig också igår. Och tack för maten, jag har faktiskt lite kvar idag också.

2010-11-14 @ 14:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0