när allt är organiserat

Blir inte så mycket tid för bloggen just nu. 4 veckor i nya lyan och ganska rörigt fortfarande. I helgen fick vi flytta in i vårt första färdigrenoverade rum, vårat sovrum.

Det blev fantastiskt fint. Tror att det finns något ordspråk för att när det är lite svårt med trassel och misslyckanden så blir slutresultatet ganska bra. Jag är i alla fall riktigt nöjd. En blandning av dåtid och nutid möts i detta rum.

Första natten sov jag inte gott. Var så uppe i varv och sömnen var lite ryckig. Andra natten var lite bättre. Prövade också med en kort dagsvila igår söndag, atmosfären gjorde mig lugn även om jag inte somnade.

Nu är det dags för rum nummer 2. Bibliotek, gästrum och kontor, allt i ett i en salig blandning.

Jag kommer snart igen med bloggandet. Just nu arbete, träning och renovering. Saknar lugnet när allt är organiserat. Saknar även mina barn (när de var små). Det sista väcktes till när vi var ner till stan på julskyltningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0