har inte varit 100 %

Tror att jag håller på att återhämta mig från någonting. Har inte varit 100 % i kroppen och haft utslag i ansiktet, troligtvis svinkoppor. Inte kul alls. Framför allt inte när jag skulle stå inför flera 100 personer och föreläsa. Fast å andra sidan är jag inte så fåfäng, glömde det ganska snart faktiskt.

Värre var det att orken inte var lika som vanligt. Trött på kvällarna och på stepträningen vart jag tvungen att dricka vatten vid flera tillfällen. Inte riktigt som det brukar vara.

Fast ikväll kändes det helt okej igen. Jag är på gång att hitta tillbaka till formen igen.

Nu har vi bara ett par veckor kvar i denna bostad. Kryper liksom i oss nu. Vart tvungen att städa lite idag och tvätta sängkläder. Vad trodde jag? Att jag skulle slippa städa för att vi ska flytta? Dammet och smutsen kommer liksom hela tiden. Fast lättstädat är det när det mesta är bortplockat och nerpackat. Svårt att prata med varandra snart då det ekar. Nejdå, inte riktigt.

Söndag och en hel arbetsvecka framför mig. Kanske en date med min frisör imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0