middag ute

Jag och min man har ätit buffé på en Thailändsk restaurang, fast jag vet att ägarna kommer från Vietnam.
Så egentligen var det nog mer Vietnamesiskt influerat kanske.
Inte nog med middag. Klockan 21.00 blir det Bio.
Himlen är oskyldigt blå. Den har fått fin kritik så jag hoppas en skön filmstund.
Inte nog med detta. Jag har startat min födelsedagspresent, nya telefonen med stor spänning.
Var det svårt?
Ja lite.
Klarade jag det bra?
Ja mycket bra faktiskt.
Är jag duktig?
Ja mycket begåvad med teknisk apparatur skulle jag vilja säga.
Är det en HTC telefon?
Ja en HTC Wildfire!

Kommentarer
Postat av: Anita Back FS

GRATTIS Paula!!! För det låter som att du fyller år idag eller har gjort de närmaste dagarna. Hoppas att middagen och bion blev till din belåtenhet.

Hoppas att vi ses snart,

Kramar Anita

2010-10-24 @ 22:07:26
Postat av: rebecka

Okej vad gott med thailensk bulle fast de var ju igentligen en vetnamskbulle kan man säga,min kompis har varit i Vetnamn.....Mvh Rebecka...<3

2010-10-25 @ 07:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0