bloggkommentarer

Idag har jag varit i Stockholm återigen för arbetes räkning. Eller egentligen för min egen skull. Forskningsdagarna vi har inom myndigheten ger alltid något nytt att reflektera kring. Trevliga kollegor och god mat. Fullt betalt och en softardag. Schysst!

När jag kom hem och öppnade bloggen idag hade en reskamrat från Azorerna varit in och kommenterat. Ja, du Mia. Vill bara tala om vad som händer.

Jag blir riktigt glad.

Jag har några läsare på min blogg som är riktigt generösa med kommentarer.

Marie är en annan reskamrat som jag träffade på Nilen kryssningen, Marie du är också ”på”.

Ibland vill jag skriva saker som kanske just ni, kvinnor i min egen ålder eller i alla fall ni som har epitetet ”TANT” är mogna att läsa.

Vad är då problemet? Jo, mina barn läser min blogg.

Nu när de lämnat hemmet allesammans ska jag kanske betrakta dem alla som vuxna och inte låta det styra mitt val av skrivande.

Just ja, min mamma läser ju bloggen också. Fast mamma du tål nog det mesta?

Tantålder förpliktar att ta plats och berätta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulle dig.......har kommit på att vi har något mer gemensamt........men det kan vi ta nästa gång vi ses!

2010-09-14 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0