kändisdjungel

Efter att frotterat mig med idel kändisdjungel var det skönt att komma hem till Borlänge och träningslokalen.
Leif GW Persson, Caroline af Ugglas, Paolo Roberto och en mängd andra författare som signerade sin böcker.
Leif skulle inte klara galjen och linjalen (se förra inlägget om du inte förstår).

Lever i flyttlådor och nedmontering av det mesta i hemmet. Lite skönt, finns inte mycket att städa.
Mycket resande framför mig. Till Söderhamn och arbeta onsdag och torsdag. Visserligen ska jag inte föreläsa förrän nästa vecka på en basutbildning i nationella riktlinjer för kommun och landstingsfolk.
Dag fyra är nästa vecka, onsdag. Alltså två dagar till i Söderhamn nästa vecka.
Uppsala på fredag.
Har kollat in träningsmöjligheter. På onsdag kväll blir det ett pass "funktionell träning".
Imorgon skall jag bevittna en träningskompis/väninnnas hälsoframträdande av något slag. Mer vet jag inte. Så lite spännande blir det.
Skön måndagskväll. Träning, god mat och lite skönt häng i TV-soffan.
Med denna veckas planering kan lite lätt längtan till helgen redan infinna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0