oj oj oj

Oj oj oj, vad mycket energi det går till att köpa och sälja bostad.

Helt trött och har ont i kroppen, flunsa-känningar.

Nu har vi köpt och sålt bostad. Jag har inte plockat in det än……………

Har alltid tyckt att jag är snabb, men tror nog att tempot har lugnat ner sig något.

Tid för eftertanke och smälta intryck är behov som alltmer framträder hos mig.

Ålderstecken kanske? Eller dämpad impulsivitet kanske?

Vi människor utvecklar de strategier vi behöver här i livet.

Jag tror mitt är att sakta ner tempot en aning.

Tror nästan jag är eller har varit lite ”addicted” på upplevelser.

Fast kan det vara fel?

Nej, det kan det nog inte.

Går liksom inte att värdera så.

Åh, vad jag är trött…………………………………….

Nu vill jag ha en riktigt fin bratwurst och wokade grönsaker.

Ska njuta av varenda tugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0