rågbröd med skinka

Skön kväll med Alovera som huvudfokus. Anita du tindrade ikapp med din coach. Ibland blir det bara så sköna möten.

Innan dess fick jag prova min man paj, hans pajdegskanter gick upp och över kanten på formen föra att degen inte skulle ramla tillbaka i formen. Vilka idéer han har. Gott blev det.

Packar inför morgondagen, Söderhamn med incheckning kl. 8.30. jag startar klockan 06.00 från Borlänge. Finska rågbröd med skinka och kaffe i bilen blir min frukost. Har varit till ICA Maxi och inhandlat en termosmugg. Kan bli en riktigt trevlig bilresa såhär i höstens vackra färgskrud.

När morgondagens föreläsningar är över har jag planerat in ett träningspass på ACTIVE SPORTSCLUB. Ett pass som heter ”Functional moves”. Det låter väl läckert va?

Handlat rejält med mellanmåls-tulltugg, som torkad mango och sojacracker. Datorn finns också packad om jag får för mig att arbeta med min föreläsning. Kanske måste jag ändra något när jag hör vad de andra säger.

Nu ska jag ta ett av de sista baden då vår nya bostad är endast utrustad med dusch. Blir nog ett och annat besök på spa för att tillfredställa mitt badbehov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0