tur vi har mycket böcker

Pumpat ur mig frustrationer och ordningen är återställd.

Jag har blivit starkare i armarna. Heja, vad jag orkar många armhävningar.

Core, alltså bålstabilitet mage rygg har jag tränat ett längre tag så där sitter det.

Mitt hopparknä, är nästan helt återställt.

Ett litet problem just nu är att vår sängram sprack igår när min man satt mitt på sin sida.

Jäklar kan man säga, mitt bland visningar och försäljningar.

Tur att vi har mycket böcker. Under med några riktiga tunga rapportböcker.

Det gick bra att sova med dessa som stöd.

Kollat sängar idag på nätet. Det finns hur många som helst.

Inte bara det. Vi ska vara överens också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0