vi vill så mycket och världen är så stor

Visningen gick tydligen riktigt bra enligt mäklaren. 28 hushåll var här och studerade objektet.

Trots det vill de ha en till visning på tisdag då intresset är stort.

Riktigt skönt att vi lejt bort försäljningen. Det räcker med att ständigt putsa och städa. Vi har fint och rent hela tiden nu.

Idag ska vi åka till Linghed och ta ner förtältet. Det betyder höst.

September är fylld av arbete och lite trevliga helgupplevelser.

Nästa helg väntar halvmaran i Stockholm och utställningen från Kina, terracotta-armén.

Efter det blir det bokmässa i Göteborg.

Jag är så enormt beroende av att ha saker framför mig att längta till.

När försäljningen är klar ska boka en resa till nästa år. Just nu diskuterar vi olika destinationer. Allt från Mexico till Ko Thai i Thailand. Vi vill så mycket och världen är så stor.

Träningsläger till Portugal är nästan helt bestämt. Mars är en perfekt månad med tanke på temperaturen.

Har 7 veckors semester som jag ska fördela så gott jag kan.


Kommentarer
Postat av: marie

Oj, vad mycket spännande ni har framför er. Vi ska också se terracottaarmén, men vet inte när. I oktober far vi till Irland.

2010-09-05 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0