att ligga på ryggen

Träningen är helt underbar utomhus just nu.

Mellsta igår och lite crossträning. Löpning och stryka blandat.

Jag skrev det förra året och jag måste skriva det igen.

Att ligga på ryggen bland mossa och kottar och titta på en skir vacker blå himmel som syns bakom nakna tallar med endast barr högt uppe bland topparna.

Tänk om jag kunde trycka in känslan i andra människor!

Då skulle jag göra det.

Pratade med patienterna idag om att hitta tillbaka till det naturliga belöningssystemet. Det är ett problem när alkohol och droger generar 1000 % dopaminfrisläppning mot kanske 150 % för ett skönt sex eller 130 % för ett skönt träningspass.

Mitt belöningssystem fungerar alldeles utmärkt för tillfället.

Nästan så jag tror träningen frisläpper dopamin nästan i klass med narkotika.

 

Just ja, en liten bild på köket kanske?

Liten närblid på mosaikstaven, två sådana har Andreas lagt in-

Det blev riktigt fint. Nu fattas lite finlir bara. Sist blir ett nytt tak med infälld LED belysning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0