avbön, kräk, knock out

Knock out idag.  Mina stepkollegor två systrar gjorde mig sällskap på avslutningen under dagens HIT-pass. Vad hände?

Stora syster gjorde sitt premiär pass. Tog hon i? Jaaaaaaaaaaaa……..

Vad hände?

Jo, storesyster missade början av löpningen IDIOTEN!

Varför?

Jo, hon gick ut och kräktes!

Hon återvände snabbt efter utfört ärende och hjälpte detta stackars tvåmannalag.

Säger bara tack och bra jobbat.

På HIT ska man kräkas, eller i alla fall vilja kräkas!

Hände något mer?

Ja…………………..nytt rekord på min puls!!!!!

Kan bero på en förkylning jag fick efter Portugal, eller så är jag himla duktig för att inte säga BÄST!

Maxade pulsen på 170 slag och hade ett genomsnitt på 148 slag. Att vara tant och ligga på 80 % av max under ett pass är inte illa, det är knock out!!

Carola, min bästaste stepfröken. Här kommer avbönen!

Jag skolkar inte. Jag har varit bortrest och pluggat i Stockholm.

Saknar dig och kommer på torsdag.

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0