planerat men ledigt

Påsken är här och det innebär ledigt fyra dagar. Åh vad jag behöver dessa dagar till mig själv och mitt liv.

Kvällen inleds med ett efterlängtat step-pass.

Ps, igår körde jag årets första pass i Mellsta, helt underbart!

Köksbygget skall få vara med mig lite.

Nya dammsugaren som bara suger i färdiga rum (farligt med slipdamm, där går den gamla fortfarande) ska jag också känna på.

Åka till Falun och grilla med goda vänner på påskafton.

På annandag påsk blir det IKEA Västerås och bränna lite värdekort som gåva för vårt nya kök.

Krama och gulla med min man kanske ska in, har inte bestämt vilken dag än (kanske alla).

HIT träning på söndag med Portugalkamraten Maria.

Hinna se mina Borlänge- ungar Tony och Stina!

Sjungit idag för min Umeå-unge IDA, 27 år idag. Hur gick det till? Vi är näsan lika gamla hon och jag, konstig ekvation men känns helt rätt.

Saknar mamma och Wille. Dom får vara med mig i tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0