snabb utsläckning

Åh så skönt jag haft det. Tre dagar på jobbet och två dagar på Karolinska Institutet och studier. Hjärnan och dess signalsubstanser och vad olika kemiska substanser vi människor tar är särskilt viktigt för oss studenter. Skrev nästan klar hemtentan på tåget hem, lite svårt att rinta nervceller, synapser och enzymer och återupptagningspumpar när tåget skumpar och rycker. Får ta det imorgon kanske.
Denna fredagskväll har jag haft ett litet manikst anfall i köket. Skurat bakom kyl och frys, frostade faktiskt av frysen först. Innan dess Stina och guldklimpen till svärson här på Max hamburgare. Andreas är så snäll med sina kunskaper som plattsättare. Hur bra kan man ha det? Så bra som jag kanske.
Jag fick ge mina Luchtvålar till Stina och Andreas till deras nya badrum, det blev så snyggt!!!!!
Vi tyckte inte vi behövde renovera vårat helkaklade badrum men efter att sett deras triggades suget igång. Snabb utsläckning, orkar inget mer. Vill bara ha detta kök klart och vila..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0