blev han tacksam?

Hoppsan, glömde två kryddor vid brödbaket idag. Gjorde ingenting för det blev så goda mörka limpor med lingon och lättöl i. Ingefära var den enda krydda som åkte med, så fort det kan gå då.
Sympatiserar med min man.
Hur då?
Jo, genom att vara hemma och pyssla och titta på skidåkning istället för att gå och träna. Hur snäll kan man bli egentligen? Det är lite svårt att tro att jag är så go.
Blev han tacksam?
Jo, tror han tycker det är lite mysigare att äta penecillin när frun går hemma och bakar försöker fixa hemmagjorda julklappar.
Fast helt ärligt tror jag att min rygg behöver lite vila, smärta lite i ländryggen.
Kanske ska besöka en kiropraktor för att kolla upp den lite?
Längtar efter de stackars få lediga juldagarna som snart kommer.
Ska få hem mina Umeåflickor och träffa resten av familjen i Västerås.
Självklart Wille, min charmigaste lillebror av killarna (förlåt Pelle och Peter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0