finns ingen anledning att klaga

Efter fem träningfria dagar ner till träningssalen igen. Skönt vill jag säga.
Välbehövlig vila då både ryggsmärta och lite trötta benhinnor gett sig till känna.
Det finns en tanke med att vila inför Nike Blast konventet i februari, jag vill ju dit och kunna köra på ordentligt.
Har så många roliga saker planerade framför mig. Först jul med alla käraste, så mysigt. Sedan i februari bär det av till Globen och Nike Blast med bästa "träningstjejen" (hon är bara några äldre än jag) med mysiga hotellfrukostar med gångavstånd till dagens träning.
Den 5 mars bär det av till Mexico, Mayakultur och på resande fot hela första veckan. Vecka två får vi vila på Yucatán halvön med snorkling i ett enligt rykten fantastiska corallrev. Som grädde på moset skall jag få göra denna resa med min supermysiga syster och hennes make. Vilken gåva.
Sedan smyger april på och på min bästaste dotter Idas födelsedag flyger hon och jag till Portugal och Monte Gordo för att träna en vecka med Lidbergs "utmana dig själv vecka".
Så det finns ingen anledning till att klaga.
Förresten en sak till.
Nästa vecka ska jag få lämna min utredar- och terapeutroll för att jobba med kocken i köket till årets upplaga julbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0