ljuger jag?

Annandag jul och ett intervall flex pass är avklarat.
Ida, Klara och Sören var med.
Vilken skön känsla efter den goda maten och den mörka chokladen (för mig alltså), de andra åt av allt det andra onyttiga godiset också.
Vore jag pomperipossa skulle nog näsa växa nu.
Middagen efter träningen blev en älggryta med kantareller. Så skönt att lämna korven, köttbullarna och skinkan en stund.
Imorgon jobb.
Ida och Klara stannar till onsdag. Då beger de sig till Umeå igen.
När så sker ska jag ha en spa kväll med min söta Stina.
Så måste jag träna upp fysiken till topp då jag ska gå på crossfit träningen med sonen. Vilka sköna klappar jag fått.
Ett par riktigt fina hanskar med älgskinn som jag ska ha till kortvasan.
Nu fattas bara ett par tjockare tights att ha ovanpå understället.
Eller snö och lite fina skidspår att träna i skulle denna amatör behöva.
Låt vintern komma, snälla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0