16 gånger per dag

Kroppen känns riktigt bra efter träningen, HIT.
Snart är Portugal nära och kondition och styrka blir viktigt bagage att ha med sig ner.
Temat under min vecka handlar om Boathcamp och Crossfit.
Hör ni den amerikanska sången, nanananananaaaaaaaa.......................
Nästan lite skrämmande låter dessa teman.
Nu har jag överlevt två söndagar med HIT-passen och idag gick det faktistk riktigt bra.
Lyckades hushålla med krafterna lite bättre när jag visste hur kroppen reagerade på de olika övningarna.
Avslutningen, Idioten gjordes tillsammans med min man och en ung kille som jag såg redan förra söndagen. Han var snabb och uthållig. Han gjorde gamlingarn sällskap och tyckte nog att vi gjorde rätt bra ifrån oss.
Han gav mig "five" och sa bra jobbat. Tänk vad unga människor kan förgylla tillvaron.
Nu sitter sonen här och prövar mannens nya multimediasystem, ett litet playstation 3. Det kan inte riktigt fånga mitt intresse. Nej tacka vet jag spisen och idag ugnen. Luktar gott här hemma, fruktlimpa med kanel i. MUMS........
Snart drar jag igång med soppgrytan med köttfärs i. MUMS...........igen.
Kan tänka mig att börja äta ca 16 gånger per dag för allt smakar så gott............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0