carola var bråkig idag

torsdag den 24 februari 2011.

Vinnaren än så länge är STEPEN, nu blir du glad va Carola? (klantade mig på HIT-träningen, så den kan kanske slå stepen)

Men det finns många pass kvar som skall under lupp, eller ska vi kalla det något annat?

Snittpulsen idag låg på 130 slag per minut. Det är så gott som 70 % av min maxpuls.

Maxpulsen var på 160 slag vilket är 90 % av min maxpuls. Det här är spännande, eller?

Man kan bli ”nördig” på precis vad man vill. Själv är träning och mat något jag gärna nördar in på. Det finns så många fördelar med tantgrejen. Man gör liksom som man vill.

Carola var lite bråkig idag och glömde bort att uthålligheten ökar med åldern inte snabbheten i fötterna. Hon försökte få mig att klara av att runda brädan på på två takter, eller skulle vilja säga nästan flyga i luften. Jag tror hon vill få mig att ramla. Men nej! Jag tog lite extra steg för det mesta. Som sagt, man gör som man vill nar man nått tantstatus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0