dagens stora utmaning

Söndagen den 6 februari.
Ställde klocka på 07.30. Ville hinna med en god grötfrukost som laddning för dagens stora utmaning.
HIT, högintensiv styrkträning.
Lite skrämd är jag dock inför detta. Äntligen pirrar det ordentligt inför ett pass.
Har en Facebook vän som är insatt i formen som har varnat mig för träningsformen. Hon har sagt att man inte kan fuska, framför allt inte på slutet.
Ska jag våga stanna och se vad som väntar?
Självklart ska jag det. Vem vill vara en fegis?
Om det inte mot förmodan skulle gå så bra har jag trösten hemma. Rostbiff som jag själv har tillagat.
Ska nog väcka mannen nu. Han ska med och behöver få i sig lite gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0