njuter

Ikväll känner jag bara lite på min sköna träningsvärk och njuter.
Viss tid vid spisen såklart.
En gryta puttrar med störtsköna grönsaker i tomatsås, tabasco och lite lagerblad.
Nu väntar filmstund med käraste i gästrummet eller biblioteket låter lite finare.
Vardagsrummet under påverkan.
Färg, slipning, spackling och sist de vackra tapeterna.
Snart är bara köket kvar.
Västerås till helgen.
Pussa på min underbara mamma och förhoppningsvis tigga lunch hos min gamla, gamla bror (50 år) nyss fyllda.
Sist men inte minst min lillebror Wille har säkerligen saknat sin bästaste syster. En kinesisk nakenhund som har en alldeles egen plats i mitt och familjen hjärta.

Kommentarer
Postat av: Sarah Andersson

Vad rolig dina inlägg är! kommer definitivt läsa igen! :) Ha en kul helg (:

2011-02-21 @ 22:14:01
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0