om tanten själv får välja!

Väntar på danspass Fuego och kvällens Corepass. Laddat med köttbullar, bryssekål och potatis.
Smart mat till smart tant.
Fått sms av älskade Ida som är på väg hem från 2 veckors semester i Thailand.
Det är skönt att ha alla i Sverige, lite lättare att ringa.
Väntar på semesterbilder.
Inom loppet av 5 veckor åker jag till Portugal och tränar en vecka.
Kul, ja mycket roligt.
Vem har jag med mig i år?
Jo, Sören min man.
Är han laddad?
Ja, fast mest lite nervös.
Är vi starka?
Ja, starka, snygga och snälla om tanten själv får välja!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mest snälla om jag får ett ord med i laget. Tack för allt i helgen. Tulpanerna står kvar ännu, alla utom en. Wille och jag ska vara barnvakt på eftermiddan. Mest roligt för mej. Mest busigt för Wille. Elsa själv kanske inte mår så bra efter sin spruta på bvc. Vi får väl se. Pelle ska till frissan, han passar väl på när han får lov att ta ut en ledig dag till.

2011-02-17 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0