skiljs agnarna från vetet

Vaknade kl. 03.00 i morse. En måndag morgon. Somnade jag om? Nej, kanske slumrade jag fram mot 06.30. Klockar ringer 06.00 och en ny vecka börjar.
Inte kul. Är det så här det är att ha sömnproblem. Stackars er.
Har jag träningsvärk?
Ja, baksidan lår läker inte mellan söndagspassen trots pass däremellan.
Är det skönt?
Jaaaaaaaaa, hur skönt som helst.
Det är skönare att göra illa sig själv än att låta andra göra det!
Jag har bestämt mig för att bara låta mig lida av mitt egna arbete.
Det tycker jag är bra, riktigt bra.
Gick det bra att jobba med lite sömn i bagaget.
Ja, lite larvig blir jag allt. Men inte värre än en vanlig fredag.
Trött och träningsverk= här skiljs agnarna från vetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0