det enda som saknas

Så tråkigt!
Förkyld med allt vad det innebär.
Snorig, trött, ont i kroppen men konstigt nog på ett otroligt gott humör. jag har haft några fantastiskt roliga dagar på jobbet.
Skrattat till och med på tillfällen då det varit opassande.
Väntade mig nästan något igenkännande från mitt tidigare liv som att åka ut från klassrummet.
Fast så mycket olust aktiveras inte från dessa gamla minnen. Det är en fröjd att ha kollegor som förgyller min dag. Det är lätt att gå upp klocka 06.00 och åka 5 mil till jobbet.
Det är kanske en rolighetsförkylning som drabbat mig? Tänk att jag roas så!
Det enda som saknas mig och min kropp är träningen. Till och med stretchningen saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0