han tror att jag fabulerar

Trött så trött. Äntligen fredag. Har återkommit till planeten jorden. Borta två veckor från Vintergatan på Snorplaneten. Ingen trevlig planet. Varelserna där var kyliga och kalla. Ingen brydde sig om vad som rann i min näsa. Såg inte ens att jag var uttråkad och längtade hem till jorden och homosapiens.

Skall aldrig lämna vår plats i rymden för någon annan stjärnas skull. Vi tror att det är så spännande i rymden. Skulle inte förvåna mig om det är lika tråkigt på planeten Mars som på Snorplaneten.

Min man har attackerats av invånare från Snorplaneten. Dom är här på jorden. Jag märker hur förändrad han blir när de brer sitt slem på honom. Slemmet har skapat sår under hans näsa och han tycker det gör ont. Han skäller inte på invånarna från Snorplaneten för han kan inte se dem eftersom han inte besökt deras planet. Han tror jag fabulerar.

Nu har de nog lämnat vårt solsystem för jag har inte sett dem på ett par dagar. Jag håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0