svett, idoler och lycka

Åter hemma igen efter en fullproppad helg med positiva upplevelser. Då menar jag från god mat, hård träning till en ny idol.
Här är hon, Andrea ung, snygg, smart och jäkligt stark!
Det snällaste av allt är att hon tagit emot mig som sovgäst under "THE NIKE BLAST 2011".
Det syns inte just här men om du är tålmodig kommer strax några fina bilder av hennes muskler.
Nämen här är Andreas mamma, Arlette. Det är faktiskt genom Arlette jag gjort bekantskap med hennes fina dotter. Fredag kväll och vi har precis landat på Liljeholmen hemma hos Andrea. Dillen ska på fiskgrytan som Arlette fixat till.
Första passet är igång, nu kör vi!
Detta är vad konventet bjudit på allra mest. Svett, svett, svett!!!
Fortfarande glada och positiva. Blicken ser riktigt redig och klar ut. Bara förmiddagens första pass gjorda. Jag startade upp helgen med ett Bodycombat pass. Riktigt bra och tufft med tempo och flås.
Kolla vilken tjej! Andrea går på akrobatikpasset. Åh, vad sugen jag blev att testa. Snyggt Andrea, blicken ner i golvet, spänn stjärten och plötsligt har du en fin handstående.
Vad sa jag? Jo, jag sa att hon var stark! Kolla armarna! Girlpower,
och cirkuskonster hör liksom ihop. Balans, styrka och tillit. Allt som behövs i livets konstart.
Oj oj oj, vad ska jag med denna tunga vikt till? Jo för tusan jag ska på lördagens sista pass med Magnus Ringberg, Functional Moves. Fabian hur ska jag fixa detta?
Och hon då? Efter 5 pass verkar hon lite loj kanske? Hjäspar och vill ha mat tror jag. Själv ser jag strålande pigg ut med min friskis flaska i handen.
Wow, heja mig. Svart och stark tant som njuter av smärtan och de brinnande nervtrådarna. Hormonerna som sätter fart på lyckotårar och känslosvall.
Jag älskar livet. Tack Arlette och Andrea för att ni gjorde min helg till en maxat skön upplevelse. Jag samlar på sådana.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att se dig i vimlet! Vi ses i Portugal - längtar redan dit.

2011-02-01 @ 15:25:20
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Andrea

Hej! Tack för de härliga komplimangerna. Det var jättetrevligt att ha er som gäster och jag tycker att du var otroligt duktig, stark, uthållig och grymma pannben dessutom!

Hoppas vi ses snart igen!

Kramis

2011-02-01 @ 20:39:56
URL: http://Thedeastory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0