favoriter i repris monte gordo


Första dagen med ledarpresentation och info. Tony min son kolla vilka som är här!
Typ Borlängekillen Clas Björling som istället för att coacha dig älskling, jobbar med alla andra här. Sorry grabben, vi saknar dig.

Martina Haag presenterar sig som skrivande och löpande amatör. Snygg träningskjol, har investerat i en likadan. Heja Martina!

Rune Larsson, löparlegenden som kör alla långlopp här nere. Ultralopp tror jag det heter, 50 km långa lopp. Undrar hur människor är funtade som klarar detta.

Platschefen här nere heter Lotta Larsson. När alla andra tränar sjunger hon singstar och äter godis. Nej inte alldeles sant. Fast förra året sjung hon med min son Tony. I år får Lotta sjunga med mig. I love Lotta.

Lena var här igen och tog hand om första morgonjympan nere vid havet. Hur fantastikt är det inte att med tidig morgonsol med Atlantens vågor som bakgrundsmusik. Nästan så tårarna kommer.

Solen är varm här på dagtid men tidig morgon 7.30 sitter inte de långa trikåerna ivägen. Fast efter en stund är värmen på.

Förra året träffades vi för första gången,. Nu möts vi igen, favoriter i repris. Varför är vi så svettiga? Måndagens cirkelfys har just avklarats. Spagetti i benen nu efter alla tuffa stationer.

Lite tekniksnack med Thomas, instruktören på cirkelfys fick min raring Sören.

Håkan stavgångskungen har också varit inne och kämpat alla varv på cirkelfy. Igår kväll tog han hand om mig och andra motionären på stranden. Trevlig kille det här!

Kommentarer
Postat av: Sonen

Ser riktigt härligt. Blir oerhört sugen på att vara där... Björling är faktisk från Mockfjärd om du vill vara helt korrekt ;) Love you!

2011-03-21 @ 16:14:03
Postat av: Arlette

Oj va´ inspirerande o härligt!! Själv kommer jag in från en morgonpromenad 7.30, solen skiner +4. Längtar efter våren, kram på dig!!

2011-03-22 @ 08:56:59
Postat av: Mamma

Ser underbart härligt ut,

Ha en fortsatt underbar tid där nere!!!

2011-03-23 @ 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0