göta petter!

Göra petter!

Så sa alltid Teskedsgumman när det var fara på färde.

Och det är det här nu.

Min man fick ryggskott igår.

När jag sitter i bilen hem från jobbet brukar jag ringa för att kolla läget och höra hur han mår (i smyg önskar jag naturligtvis att han ska säga att han har en överraskning på gång).

Han säger;

-          Jag har både bra och dåliga saker att berätta.

-          Ta de bra först, säger jag.

-          Jag har fått tag i en elektriker som verkar så okej, sen sa han något mer som jag inte riktigt kommer ihåg.

-          Ta det dåliga då, säger jag.

-          JAG HAR RYGGSKOTT!!!!!!

Då tänkte jag göta petter! (istället för j---a skit)

Vi ska till Portugal den 20 mars och betalar man många pengar för att träna kan man inte åka dit och softa läget.

Om ett fullt utvecklat ryggskott har 10 poäng på en skala så är detta en 7:a säger min käresta.

Vilken tur då, då kan han nog köra i alla fall 3 pass per dag!

Eller så får han ligga vid polen. Tänk om han bara luras för han tycker det verkar lite jobbigt?

Eller kanske skall jag tänka mig att han följer med som min personliga assistent. Hur som haver så önskar jag honom en frisk och stark rygg.

 


Kommentarer
Postat av: Anita F&S

Men oj Paula, stackars dig! jag önskar dig verkligen tillfrisknande!!!!!!. Varmaste läkande-kramar Anita

2011-03-10 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0