jag älskar mitt tjat

Det känns som jag vill förklara mig.

Det är väl klart att ingen av er är så intresserade av min pulsträning som jag är.

Men om jag inte tävlar eller springer något lopp som mål just nu så måste jag tävla med mig själv.

Idag har det hänt igen!

Nytt rekord!

Säger bara HIT- träning.

Ingen är så jobbigt som det.

Inget är så resultatgivande som det.

I den här farten händer snart något riktigt explosivt med mig.

Nytt maxpulsrekord på 168 slag mot 167 tidigare.

Snittpulsen var kanske den stora grejen för dagen, 147 slag mot tidigare 142.

Ja, vad ska man säga?

Jag är själv imponerad.

En sak som hände idag var att jag tog i så mycket att frukosten var nära att ............

Ja, tänk själv.

Jag älskar mitt tjat om snitt och max och allt annat träningsfreakeande.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0