Kvällarna i Portugal

Pasi Salonen är en väl bevarad 45 åring och han är triahtlet. Kvällarna avslutades med någon form av föreläsning eller tema skulle vi också kunna kalla det. Pasi viktigaste budskap för kvällen var att välja det man vill och hålla sig till sitt mål. När hans kompisar ville ha med Pasi ut och festa svarade han; - nej tack, jag ska till Hawai! Det gillar jag!!!!!!
jag tror tjejerna från Borlänge var med varenda kväll, Maria och Michelle.
Emelie Andersen, näringsfysiolog pratade om kost och träning. Själv ska hon snart springa ett rinktigt långt lopp, hon är en sådad galen ultralöpare.
Emelie, du fick min man att hälla ut sin läsk med sötningsmedel. Det har jag aldrig lyckats med trots tjat. Ett noll till dig.
Jag hoppas han tar efter dig på andra sätt också som t.ex äta potatis i stället för godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0