Min HIT fröken

Jag fick vara frökens fotograf. Maria min egen fröken från Borlänge.

Kettlebells är det hon kör om du som läsare är amatör kring träning.

Hade Maria sett Sören hade han fått skäll. Ingen teknik som finns att vara stolt över! Efter flera dagar träning är han nog lite trött. Faktiskt blev han liten förkyld det kanske är det som gjorde honom lite slö.

Core fröken gjorde också ett Kettlebells-pass. Lena Akke, min bästaste fröken. Hon är träningscoahen personifierad. Lämplig på alla sätt och vis plus en vacker dialekt.

Allt har sin tid. Träning och mat är allt veckan handlar om. Det är bråda dagar. Dagens stora svårigheter handlar om vilket pass och skynda och ät så maten hinner smälta. Ibland är maten nära att hitta ut igen om man tar i för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0