mot Portugal, Monte gordo

Bara en sak kvar att stoppa ner i resväskan, tofflor.

Måste ha tofflor med mig.

Att stoppa fötterna i när jag 06.30 ska ur sängen för att börja dagen med yoga.

Måste ha tofflor när jag lite senare ska ner och äta frukost.

Min resväska är kanske överfylld.

Fyra olika träningsdojor. Ute, inne, inne igen och löparskor.

Alla nya Nike kläder jag handlade på Nike Blast konventet i Stockholm är med.

Tror jag blir duktigare på både teknik och uthållighet med snygga träningskläder.

Det gäller att tro! Känns det så, så är det så!

Vattenkokare är ny för i år. Den var inte med förra året. Att kunna fixa eget kaffe när andan faller på har prioriterats i år.

Innan vi lyfter i morgon kl. 06.00 ska vi försöka med en god natts (inte så lång) sömn på Rest and Fly på Arlanda.

Kraft vecka står som tema vecka 12.

Låter nästan lite skrämmande fast samtidigt mycket lockande.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej Paola det var länge sen!!!;), vad skönt att komma bort!!!<3, hoppas alla mår bra i dalarna!!!/er älskling Rebecka.Johansson;)

2011-03-19 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0