off road, ett riktigt grispass!


Jag och mina jobbarkompis kämpar med koalan! Som koalamamma fick jag IG. Hon var tuff som klamrade sig under mig. Hon säger ska vi byta? Hon trodde hon skulle klara det bättre än jag (stöddig tjej)! Ok, jag lägger mig i sanden och klamrar mig på hennes kropp, himla nära varandra man är.
Vad händer? Sorry, man liksom sjunker ner i sanden och gapskrattar. Men vi ger oss inte vi vill först över mållinjen.

Vad förenar dessa bästa tjejer? Jo, vinnarskalle och underbart vackra fräknar. Måste nu berätta att ingen klarade av koalan fram till någon mållinje. Alltså vi fick plötsligt MVG!

Säger bara, titta och njut! Jag är apa och min bästaste är djungelträd!

Avslutning med lagtävling. Skottkärra fick jag vara i ett moment i tävlingen. Kinna på ryggen av Lars och Petra hoppande på ett ben. Regeln var endast tre fötter i marken.

Två fötter i marken, och JAAAAAAA ni ser på vinnarlaget. Självklart ingår jag alltid i ett sådant lag. Lars kom med idén till vår förslyttning. Min idé var lika komplicerad som laget nedan.

Min stackars make ingår bland dessa loosers. Synd på min träningskompis Ulrika. Hon ligger på någons rygg. Som ni nu förstår gick det inte så bra.
Vilka ledde oss i detta underbara läskiga pass? Jo dessa två sköna instruktörerna Helena och Thomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0