tack gode gud för att du gjort Martina Haag till en roliga tant!

Martina Haag fick mig att skratta på ställen där alla andra var tysta. Det är typiskt mig att måla bilder inne i huvudet och som klickar lite efter. De där graviditetskilona som Martina berättade om eller rättare sagt läste om ur sin bok, vilka sköna bilder det gav min hjärna. Min hjärna är så himla utvecklad till att skapa roliga bilder. Tack gode Gud för min roliga hjärna. Tack gode Gud för att du även gjort Martina till en roliga tant.

 

Martina var generöst utlämnande omkring sig själv och sin tuffa kamp att nå dit hon är idag. Vad jag inte fattar är hur hon kunde vara så duktig i ”På spåret” med sina usla betyg. Var det Erik som stod för kunskapen? Nej, det vill jag inte tro.

 

Vi fick räcka upp handen för olika saker inledningsvis när Martina började prata. Synd att det var så många handuppräckningar på ”MILTIDEN”. Jag är ingen löpare!!!

jag fick inte räcka upp handen någonstans, nästan. Jag fick räcka upp handen som kontrollerande hustru, jättekul alltså.

Jag har kanske gjort 20 rundor i Mellsta på 5 km spåret (ligger i Borlänge). Inte snabbt och utan särskilt bra teknik. Ingen musik som tar bort alla ljud som kommer utav min andning. Det låter som om jag ska ddddddööööööö.....................

Jag röker i alla fall inte längre! Har inte rökt på 3,5 år, hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0